jag har lika kul som sandra...

ta de 20 "första" kill-kontakterna i din mobil..

1. A
2. Adam sjölin
3. Adde persson
4. Affe
5. Anton
6. Anton eriksson
7. Arne
8. A, nyköping
9. Backe
10. Belle
11. Bjarne
12. Björken
13. Bonden
14. C
15. Cf
16. Christer. fotb
17. Coffe Jansson
18. Conny
19. Dennis L
20. Dryglas

har du pussat nummer 7?
"sanning, konka" ni vet...

känner du nummer 16?
haha yes, min gamla lagledare..

bästa minne med nummer 9?
"yo brudar, backe här. kom till vip-tältet, två platser kvar"

skulle du kunna ge nummer 17 en kram?
jadåå

när ska du träffa nummer 4?
imorgon i skolan antar jag

är nummer 5 söt?
helst inte va

vad är det bästa med nummer 20?
att han är snygg typ

första intrycket av nummer 16?
hmm, svårt

hur länge har du känt nummer 12?
träffades väl första gången för 4 år sen, men känt varandra i några månader

hur träffade du nummer 3?
genom min syster

har du träffat nummer 6 senaste månaden?
nej det har jag inte

har du varit i nummer 11 hus?
nopie

när är nästa gång du ska träffa nummer 15?
det får tillfällen avgöra

är du vän med nummer 8?
känner han inte längre..

skulle du kunna gå ut med nummer 19?
nej vi har varit alldeles för bra vänner

har du gått på bio med nummer 13?
haha nej!

vad pratar du och nummer 10 om oftast?
vi snackar nog mest skit :-)

har nummer 12 ett förhållande?
jag antar det..

har du velat slå nummer 18 i ansiktet?
nej men han har säkert velat slå till mig

hur träffade du nummer 11?
genom emil

vad har nummer 2 för favoritmat?
kanske ska fråga han? eller kanske inte?

vem här är roligast?
7

vem är tystast?
11

hur träffade du nummer 1?
minns inte men det var iallfall fyra år sen i guess

vad skulle du göra om du aldrig hade träffat nummer 20?
haft några tråkigare sommarkvällar, inte kännt en kul kille

vad skulle du göra om nummer 14 började dejta dig?
been there done that! nej men kanske dejta tillbaka?

en lagomt uttråkad B2

Kommentarer
Postat av: HAHA

Jag som trodde de låg till så här:

1.Adam (Tommy S)

2. Jonas E

3. Sebbe R

4. David L

5. Mattias Jansson

6. Sam K

7. Ludvig E

8.....

9......

10......

11.......

12........



Och så fortsätter de. Hur långt då? De kan man ju undra. ;)

2008-12-12 @ 22:33:27
Postat av: louise

du är sjuk ludvig. antar att det är du iallafall. om inte så är någon annan det! suck :-)

2008-12-18 @ 00:03:12
URL: http://louisemarielle.blogg.se/
Postat av: Claudia

Haha, fan det här är ju en bra sak om man vill att tiden ska gå :P

2008-12-20 @ 20:09:22
URL: http://claudiias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0