märks det att jag har kul?

ta de 20 "första" kill-kontakterna i din mobil..

1. adam
2. andreas alqvist
3. anton
4. anton foc
5. antong gällefors
6. axel
7. basket
8. basse
9. biffen
10. carlsson
11. cj
12. dave
13. fares
14. felix
15. gävle
16. hampus
17. hayen
18. henke
19. hulta
20. jeffrey

har du pussat nummer 7?
nej verkligen inte

känner du nummer 16?
ja det gör jag

bästa minne med nummer 9?
minnen från skolan när man liten

skulle du kunna ge nummer 17 en kram?
klart jag skulle kunna

när ska du träffa nummer 4?
när jag ser honom på någon träning

är nummer 5 söt?
inte min smak

vad är det bästa med nummer 20?
att han är min kusin

första intrycket av nummer 16?
smart grabb

hur länge har du känt nummer 12?
2,5 år typ

hur träffade du nummer 3?
genom min vän, hennes kusin

har du träffat nummer 6 senaste månaden?
nej. också min väns kusin

har du varit i nummer 11 hus?
haha nej

när är nästa gång du ska träffa nummer 15?
imorgon i skolan

är du vän med nummer 8?
vän och vän. inte ovän

skulle du kunna gå ut med nummer 19?
skulle jag väl

har du gått på bio med nummer 13?
nej det har jag inte

vad pratar du och nummer 10 om oftast?
ja du. jag är utsatt i alla fall ><

har nummer 12 ett förhållande?
inte vad jag vet

har du velat slå nummer 18 i ansiktet?
tror jag inte. han är en snäll människa

hur träffade du nummer 11?
när jag var ute

vad har nummer 2 för favoritmat?
inte den blekaste

vem här är roligast?
10

vem är tystast?
6

hur träffade du nummer 1?
går i samma klass

vad skulle du göra om du aldrig hade träffat nummer 20?
träffat en mindre kusin

vad skulle du göra om nummer 14 började dejta dig?
men gud. skulle aldrig komma på frågan ens

puss / sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0