onsdag

idag har vi haft prov.
fick tillbaka våra förra och jag fick mvg.
3 poäng ifrån maxpoäng.
ganska skönt.

imorgon är det nattinnebandy at vacksta.
kom och checka in det vet jag.
ska bli himla roligt men hur ska man se ut?
poängen är ju att klä ut sig och vi som skulle planera?
hur blev det med den biten?
illa illa flickor.. och nu är det sista året.

juste.
lovade louise att kolla in hennes söta blogg också på något roligt.
får göra det nu när jag väl kommer ihåg det.
och fortfarande anus på dig som dissar vårt louise.
skärpning.
vi var nog roligast i ettan trots allt?

ikväll är det i alla fall bonde söker fru.
och det ska jag verkligen se.
bögarna är bäst.
egentligen ett dåligt år i år men man kan ju inte svika?
nej nej det går inte.

3 dec och nettan fyller.
grattis till dig :)
och nu är det inte långt kvar till jul och nyår längre.
och med det kommer jullovet.
längtar som tusan!

måste ut snart igen.
toxic ska ut vet ni.
mycket sött.
för er som inte hajar så tycker mina kära killar i klassen att det är roligt att kalla mig de.
you're welcome.

roligt inlägg?
inte spceillt.
men nu vet ni i alla fall.

puss / sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0