motion är något för mig

hej alla anusar.
det var länge sen, jag tänkte bara säga att idag har jag haft ganska fullt upp.
elina sov hos mig från igår till idag och jag fick vakna tidigt i morse eftersom att hon inte slutat skolan än.
sen vid 12 kom jonas och hälsade på, det var kul att träffa honom :)
vid 18 cyklade jag och emma upp till brantbrink och gick en ganska lång runda och snackade massa skit och så, najs!
och nu sitter jag här för första gången på väldigt länge och skriver igen. vad tycks?
ikväll är det sverige - grekland, heja sverige.

någon som har lust att se matchen med mig?

KYSSSS / en ensam kvarstående B1 som tappat bort sin B2

Kommentarer
Postat av: louise

haha du anus, jag har fan checkat varje dag? vart fan har du hållit hus :( du sänker odiladi blogge! mimimimiim.

2008-06-12 @ 23:20:07
URL: http://louisemarielle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0