sommarlov

anledningen till att bloggen knappt används är just för att det är sommarlov.
jag känner att jag har bättre saker för mig än att sitta vid datan och blogga stup i ett.
men jag lovar, jag ska skänka en och annan timme hit, så fortsätt glo.

idag blir det iaf nancy's med mikaela och louise, får se om elina tittar förbi också.
efter det blir det eventuellt bad med söder, janine och flickorna från nancy's, någon mer som vill med? :)

vart tog det fina vädret vägen? dålig stil.

kysss / vindruvsätaren B1 också kallad sandra

None


p.s jag är brun louise, det är mitt svar till dig. då kanske du kan lista ut vart jag har varit sen skolavslutningen ;) höhöh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0