sommarstuga

heeeeej ni.

nu är det så att vi har köpt en sommarstuga!!!
fan vad najs ^^
och snart ska vi dit, typ om 2 veckor.
jag längtar!!

sen har sommarlovet varit kanon hittills :)
förutom vädret då, kunde varit bättre!!!
men det är najs ändå!
lekte med stina igår också! riktigt najs.
freddan gick och la sig för han skulle upp 6. surt.
men vi satt och spelade worms :D höhöh.
jag vann sista omgången mot stina och micke,
drog mig ur som segrare ;)

ska iväg och träna om ca en timme, eller ska åka då.
hoppas alla har det najs.
skriver ju inte här längre typ, så kolla in min homie's blogg istället..
louisemarielle.blogg.se      den är najs!!!





kysss / sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0