åh :( nu har dom åkt.

nu har skånegänget lämnat oss, men vi kommer i för sig att ses snart igen. om typ ca 3 veckor :) fast då är det vi som ska ner till dom, för då fyller tracy år! men men, tillbaka till verkligheten..

idag har vi bara tagit det lugnt, och lekt lite här hemma. jag har fortsatt att leta efter mitt påskägg som jag glömde :O leta efter i lördags när alla andra letade. var så inne i att dom skulle hitta deras ägg så jag glömde helt bort mitt eget. och det resulterade med att mamma inte har någon aning längre vart hon lagt mitt "påskpaket", hon är typ senil. jag har letat i hela huset nu, och då menar jag verkligen HELA. i minsta lilla vrå, och jag hittar det inte! jag blir tokig, jag vet liksom att jag ska få ett fint halsband som jag velat ha jättelänge och självklart, bara för det glömmer hon vart hon har lagt det. är det inte typiskt? haha.

sen efter det åt vi lunch och sen gick vi iväg till parken en sista gång för tindra ville så gärna det. jag och ronja var så sega så mamma och tindra gick i förväg och när vi sen kom fram så satt tindra och gungade. hihi, ronja hoppade på tindras gunga och jag och mamma gjorde fart. sen ville tindra gunga själv och då hade jag och ronja snöbollskrig så länge :) jag träffade ronja rätt i huvudet två gånger (även fast hon sa att jag inte fick kasta henne i huvudet, höhö) så hon blev sur och ville gunga igen ;)

när vi skulle gå tillbaka till gungan kastade jag en snöboll bara av måfå och träffade rakt på kanten så att den gick sönder och skvätte rakt på tindra, i hennes ansikte. hon blev sur på mig men det gick fort över. sen när vi skulle gå och mata änderna en snabbis innan vi skulle gå tillbaka hem så skulle jag kasta en snöboll på mamma som gick lite längre fram med tindra. haha och vem tror ni att jag träffar, jo tindra.. också denna gång rakt i huvudet! hon blev lite chockad och sen blev hon lite ledsen men jag sa förlåt och så var det över.

sen lekte vi följa john hela vägen hem från dammen :) hihi, det var roligt. tindra skulle gå i mina fotspår och om jag tog ett jättekliv fick hon typ hoppa allt vad hon hade två gånger för att nå mitt spår. haha, sött! sen när vi kom hem skulle dom åka, så vi sprang bara snabbt in och skulle hämta en fillm som tindra ville låna, men det slutade med att dom lånade fem stycken ;) sen tog jag kort på tindra och ronja när dom posade bredvid snögubben som dom byggde tidigare i morse (när jag förmodligen låg och sov) mycket stiligt.

i efterhand berättade mamma förresten att jag precis missat snyggingen som åkte förbi. fasen! mums liksom ;)

jag kommer sakna de små liven :) men snart ses vi igen. jag älskar er och det vet ni att jag gör!

  

kysssssssss på er.
/ B1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0