alltså jag måste bara få berätta..

jag satte mig nyss till ro efter att ha skrivit ett nytt blogginlägg här på odiladi.blogg.se när jag tänkte att jag skulle börja snoka runt på alla andras bloggar som jag gör dagligen.. jag hann inte speciellt långt, för den första bloggen som jag spanade in var då anna tainios ;) måste bara tillägga att hon är en riktigt klyftig tjej, hör här..
på kostkollen igår:

anna säger:
- men vadå, en mjölk väger ju 1 liter?!


NU PÅ MSN:

sandra, fan kolla in blogg säger:
hahahahahaha


sandra, fan kolla in blogg säger:
en mjölk väger ju 1 liter


sandra, fan kolla in blogg säger:
jo men du är smart anna, jag har inte påstått nå annat


sandra, fan kolla in blogg säger:
även fast jag kanske vill


sandra, fan kolla in blogg säger:
haha


Anna, säger:

haha


Anna, säger:

läst min blogg nu eller?


sandra, fan kolla in blogg säger:
javisst


sandra, fan kolla in blogg säger:
varje dag


Anna, säger:

Hahaha a det var lite.. korkat. det "pinsamma" i det hela var att jag fattade varför det var så "Kul" när jag skulle stiga på bussen när vi hade slutat..


Anna, säger:

haha


HAHAHAHAHA. tur att hon är så smart liksom xD

/ sandraaaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0