badhuset idag.

idag har jag varit på badhuset med ronja, tindra och mamma. vi badade kanske i en timme och sen var det bastun nästa, skönt skönt. bastat två dagar i rad nu ;) har gått finfint.
sen när vi kom hem kollade vi på inspelade filmer från när jag och mina brorsor var små, hihi det var lite roligt det. jag var så jävla king när jag var liten alltså! höhöh.

nu sitter allihopa och spelar sällskapsspel i köket när jag kom på att jag inte bloggat idag, så var tvungen att springa hit och sno datan av ronja en snabbis ;) hihi. men louise har hållt sidan uppdaterad iaf såg jag så det var ju bra iaf :) söt bild på henne i det tidigare inlägget, mums.

ha det najs.
kysss
/ B1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0