bastu nästa :)

höhöh, nu ska jag snart gå ner och basta med ronja. ska bli skönt, kanske kommer tindra med oss men det tvivlar jag på ;) jag har inte bastat på hundra år typ så får se om jag pallar!

sitter och läser roliga horoskop, helt överdrivna och så men kul att läsa iaf. jag hade tänkt att dela med mig men självklart är det fel filtyp så går inte att lägga in bilden :( men vill ni ha reda på ert horoskop så hör av er! höhöh (a)

ex. jungfru. mitt stjärntecken
"du är den logiska typen och hatar oordning. din pedantiska attityd gör dina vänner och arbetskamrater fysiskt sjuka. du är kall och okänslig och somnar ofta när du knullar. jungfrur blir bra bussförare och hallickar."

kysss
/ B1, höhö kul att jag är en hallick.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0