dålig uppdatering, skärpning!

Hejsan hoppsan i lingonskogen :)
Igår hade jag inte mycket tid över för min typ tredje bästa vän? datorn iaf, hihi.
Först åkte vi förbi mormor&morfar och hälsade dem en glad påsk och sen åkte vi till min faster och åt påskmiddag, mycket mumsigt. Efter det kom vi hem, chillade lite ett tag sen kom Sarah my porrqueen hit och vi fixade oss för partyyyy. Vi var väl inställda på en rätt lugn kväll men hoppades på det bästa... och det blev jävligt nice :) vi sjöng massa singstar och så träffade man massa folk som man inte har varit med på länge! Men sen fick jag gömma mig halva kvällen, orkar inte gå in på det men det var väldigt kul HAHAHA! Kom hem runt halv 2 och sen väntade sängen på mig.  nattti nattti

Idag då, vaknade rätt sent.. halv 11 :( det är inte okej! men iallafall så gick jag upp käkade frukost och tog med mitt täcke till soffan där det blev jag mitt täcke, ett av mina påskägg (A) och en csi box. Sen åkte vi till ica maski, mohahahahaha ni kanske fattar skämtet? spelar ingen roll vad alla säger för maxi är bäst!!!! Kom hem och gjorde en riktig buffé typ :) massa räkor, ost och kex, sill och potatis osv. jävligt gott rent ut sagt.
Nu är min kära pappa ute och går men när han kommer tillbaka så ska jag övningsköra :D wooohooo.

image95

massa massa massa kyssar på det / lowlow, also known as B2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0