en dålig dag blev bra.

som både jag och louise redan berättat så hade vi inte direkt en underbar dag när det gäller typ av lektioner. först kostlektion liksom, sen pedagogiskt ledarskap och sist men absolut inte minst arbetsmiljö och säkerhet. super, verkligen..
men iaf, vi lyckades göra även denna dag till en lyckad sådan eftersom att vi är så jävla roliga. för det första så började det redan på kosten ärligt talat. någon av tjejerna hade tagit maddes nycklar, jävligt moget liksom ;) haha, och berättade inte vem det var. så vid maten när madde fortfarande försökte luska ut vem det var som hade tagit dom så sa hon..

madde säger:
- jag tror faktiskt att det är camilla.

vi andra:
- haha nej det tror inte vi.

jag säger:
- nej för camilla är så jävla efter..höhö

camilla säger:
- va, vad sa ni?

alla skrattar..

louise säger:
- haha där har vi beviset liksom xD

camilla säger:
- men vadå, jag hörde inte. jag hade mat i munnen!

och där dog jag totalt av garv. hör man inte bara för att man har mat i munnen?

alltså så jävla klockrent, fyfan! det var fan kul, jag tror att jag delade med mig av mitt skratt till hela matsalen.. men det är sånt man måste bjuda på för att göra skolan rolig, eller hur camilla? ;D

på pedagogiskt ledarskap gjorde vi inte så mycket förrän i slutet då hampus och mikaela hade kalaslekar att redovisa om, som vi dessutom skulle leka. vi började med att skriva roliga historier. man skiver en viss sak som hampus sa att man skulle på ett papper, viker över och låter en annan skriva fortsättningen under osv. till slut när den är klar vecklar man upp hela pappret och läser historien, jag kan ju säga att jag dog när lousie skulle läsa upp min, hennes, jonas och sams. den var king! höhö.

sen hade vi bara arbetsmiljö och säkerhet kvar, okej inte bara utan "bara". det är kasst. redovisningar på redovisningar, snacka om att jag hade hjärtat i halsgropen men jag höll mig vid liv trots den läskiga klassen att redovisa för ;) haha nejdå, ni är mums. jag är fegis!

när skolan ÄNTLIGEN tog slut låg det fortfarande snö kvar på backen, och vem är i farten om inte självaste sandra. jag dårå. det började med att jag kastade snöbollar på söder och gänget och fick typ tusen tillbaka. sen såg jag och lousie vårat offer, BASKET! mohaha (a) när hon sprang fram och skulle mula honom vände han sig och och när hon sedan fick honom att böja sig ner hade han ett grävskopelass snö innanför tröjan där bak, hihi. jag tycker att det är kul att vara ond ibland ;) sen var det bara att springa, aj inte så bra för min fot med tanke på att den fortfarande är svullen och blå efter min stukning :( men jag hann undan honom för att istället springa rakt in i gapet på söder, jansson, adam och alla som jag först hade kastat på. inte bra! jansson laddade med en snöboll men smidig som man är hoppar man undan men sen var jag fast. mulning på högsta grad, med snö i munnen också om jag ska vara helt ärlig. usch usch, men jag har en upp på dig nu söder. och du vet att jag kommer ge igen, jag gillar utmaningen, höhö.

när man väl tagit sig in på bussen, efter en sista mulning av söder.. återigen.. tappade mickan rösten och jag skrattade åt henne, sen berättade lousie för halva bussen att jag en gång i mitt liv satt mig på ett bord så att det gått sönder, jag skämdes.. gorvt.. haha. men sen förklarade mickan för mig att det var ett sånt där bord som man kan fälla ihop och det var inte helt utfällt när jag satte mig och därför brakade allt ihop så nu har jag en förklaring till varför det gick sönder. haha har alla förstått det nu? xD

framme i södertälje vred söder nästan näsan av mig, jansson slog mig och adam såg bara allmänt på. ni ska få igen era jävlar. det finns en dag imorgon också..

så nu sitter man hemma och garvar åt camilla och allt som hänt idag, men nu när jag berättat det roliga för er måste jag återigen plugga. usch, har engelska speech på torsdag och jag måste göra klart min powerpoint. men det ska nog gå bra, ska ju bara stå och berätta om när jag var i USA för klassen i minst 7-8 minuter.. på ENGELSKA :O alltså, mitt ordföråd räcker max till tre minuter liksom, hur ska detta gå? :/ jaja, vad ska man säga?

byebye lingonpaj. och på tal om det.. (jonas sa så en gång i tiden) såg att lousie hade kommenterat hans hår idag, och jag måste hålla med henne. det var riktigt snyggt! mer sånt vill vi ha, haha ;)

/SANDRA
, och nej basket. vi är inga fjortisar, bara wannabee fjortisar ;)

 

bara för att hedra backe :) hihi.

Kommentarer
Postat av: Mickan

En riktigt kalle anka brak där med bordet;)hahahaha så jäkla kul alltså;) min röst var totalt förstörd när jag kom hem efter allt skrik och skratt:)

2008-03-18 @ 18:35:56
Postat av: Sandra

haha tyst med dig mickan :D haha komiskt, med tanke på att du inte har någon röst kvar, haha!

2008-03-18 @ 19:20:43
URL: http://odiladi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0