från stockholm till salong aka "SE AB" ;)

okej, dagen började tidigt idag, ingen sovmorgon till halv tre som jag hade den tidigare dagen (a) detta berodde ju på att man var vaken till klockan 06.00 på morgonen och var ganska så slut dagen efter.
skulle iaf ta tåget som gick från tullinge 09.57 in mot stockholm. träffade mickan och lowlow på tåget som jag sedan hade som sällskap resten av dagen, mycket trevligt :) hihi. väl inne i stan shoppade vi som dårar, aokej.. iaf jag och lowlow, mickan var sparsam och slösade därför inte ett öre. vi mötte dessutom hampus, hayen, nicklas och windahl därinne som tyckte att det var såååå himla roligt att gå med oss i våra tjejaffärer ;) eller hur killar? höhö. när klockan närmade sig 14.00 mötte vi upp elina som sedan gick runt med oss och kikade på kläder och allt möjligt. hihi, det var mysigt. sen vid 4 ungefär drog grabbarna grus hem till ghettot ;) riktiga tattarungar alltså. louise stack också strax efteråt medan jag, elina och mickan fortsatte vår "vandring" mot taco bar ;) mums på det. där mötte vi hennes pojkvän matias och hans polare. gossigt :) vi slabbade i oss varsin nacho de luxe, det var rätt mumsigt de. sen drog vi bort till affären game för kakan (matias) skulle köpa ett spel. sen råkade vi vara utanför en cubus affär så jag sprang in där och hittade en skinnjacka för 499 kr. som taget, det var dagens kap! höhö.

kläderna som jag köpte ;)



mums på det, lite baskläder för det mesta.

jag, mickan och elina tog sedan tåget hem och i tullinge hoppade jag och elajna aaaav. sött gjort av oss. när vi kom hem så ville elina se mig i utsläppt hår så jag släppte ut det och då fick hon för sig att fixa en frisyr. okej, snäll som jag är så lät jag henne göra det (a) haha. sen var det min tur på hennes.. men eftersom att jag är så kass på att hitta på eget härmade jag henne till typ 99 % förutom massa flätor som hon gjort + att hon var bättre än mig dårå ;) sen kom vi på att vi skulle sminka varandra, haha och det gick superbra tills det var min tur att sminka elina. jag säger bara HAHA! jag var king ;) elina blev så nöjd så det första hon gjorde (okej, nästan det första.. fick faktiskt ta typ 2 bilder innan) var att tvätta bort det. men det var sött. okej, ni ska själva få se resultaten med och utan smink!

lita sööööööta bilder på oss bruuuds.

   
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0