Gästskrivare Elina ;)

Hej alla glada människor!
Just nu sitter jag hemma hos Sandra herself och skriver här faktiskt. När jag kom hit satt hon och kollade på Bambi, förlåt Sandra men det var nästan så jag börja asgarva. Snart 18 bast och Bambi liksom. haha!
Vi satt nyss och lyssnade på charmtrollet själv, Björn Gustafsson och hans kärlekssång till Carina Berg. Det går fasiken inte och sluta skratta åt honom.

Jag vill bara beröma Sandra och lowlow för deras blogg och hur dom orkar ta sig tiden att sitta och skriva 10 inlägg per dag. Jag förstår inte. Ska man skratta eller gråta åt det? Jag röstar på att skratta. Mer att läsa åt folket!

Och Sandra, du är guld värd. Glöm aldrig det. I love you hun <3

Ha en bra dag gott folk!
/ Gästskrivare Elajna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0