idag blir det bio, ska se Horton ;)

hihi, idag ska jag, ronja och tracy på bio på heron city. vi ska se horton ;) jag har velat se den jättelänge så nu jävlar bär det av, höhöh.
det är dessutom sista dagen med skånegänget, mindre kul. de åker hem imorgon :( men det har varit skojigt att ha dom här. på tisdag ska jag vara med elina, på torsdag ska jag till stan med louise och mickan och sen ville hayen och hampus också följa med :) kul kul. på fredag ska jag leka med nathalie, virre och helena, får se vad vi hittar på men det händer alltid nå knasigt roligt när man är med dom! sen i helgen ska man väl försöka vara med stina en stund, hoppas hon har tid för det.
får se vad man hittar på på onsdag också då, men kanske blir en slappardag hemma bara. sen efter lovet är det ju som sagt två veckor praktik på ett dagis här i tullinge. skönt att slippa skolan så länge men kommer faktiskt att sakna alla, iaf dom flesta ;) hihih.

aja, nu ska jag gå upp och tvätta ur badkaret för nu ska ronja och tindra bada en stund. så ha en jävla najs dag alltså. hihi, på återseende :)

/ B1, glaaaaaaaaad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0