in i dimman, tjalalalala :D

okej, sandra har ju redan berättat om stockholm så det skippar jag..
efter den mycket trevliga dagen så åkte jag hem till min kära vän johanna där vi började föra.. hennes bror var snäll och bjöd på tequila, mihihihi. sarah var en chicken men ändåååå.
sen åkte vi till lokalfesten som robban styrde, mycket najs!
jag hade en del deeptalk under kvällen vilket också var najs.
och så shejkade jag typ asset av mig också, johanna dissade men jag kan lova att det var smockat med folk på dansgolvet ändå ;)
och just det, in i dimman innan 7 över 9 hahahahahahhhahah. för er som fattar :D
sen var det ju det där med hemresan? det är en lång historia men det löste sig tillslut iallafall, skönt.

och eftersom att jag är ett anus så har jag tyvärr inga bilder än, vet inte riktigt vilka som hade kameror men förhoppningsvis så får jag tag på några!

/ en död B2

Kommentarer
Postat av: BACKE ÄGER

Fan vad gott med tequila :D:D
Fast då ska de vara utan citron, bara tequila å salt:)
De är lätt bäst:D:D
YOOOOOOOO BACKE HÄR

2008-04-01 @ 12:07:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0