jag är lack.

åh jag blir så irriterad. här försöker man men det ändå man får tillbaka är bara skit, kul kul. jag ska fan aldrig mer stå inför en jävla klass och redovisa. kommer bara att säga att jag ändå suger så kan lika gärna sätta ig på en gång. röööööv! pratade för den delen om när jag var i usa hos mina kusiner och min moster, och så här ser det ut.

image31

men aja, idag är det torsdag och vi får påsklov ;D wie. något som är kul iaf. och ikväll kommer min kära bror och hans familj upp till stockholm för att hälsa på, ska bli riktigt najs. men jag måste städa när jag kommer hem och göra en sista läxa som ska skickas in på mejl senast imorgon vid midnatt. aja, jag är cool på allt förutom engelska skit så det fixar jag.

kyssss
/ B1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0