jag är nöjd.

till skillnad från sandras inlägg "jag är lack" så blir min rubrik "jag är nöjd" för trots att det var nervöst och allt sånt innan min redovinsing av mitt speech så lyckades jag rätt bra ändå :) min lärare ingrid tyckte iallafall att jag hade blivit mycket bättre så det var ju skönt att höra!

Jag pratade om våran Idreresa som vi idrottsettor gjorde förra året och jag fick värsta känslan.. pratade lite med hulta och sandra om det efter lektionen och vi kom fram till att det skulle vara kul att göra något liknande i trean, vad sägs om det alla vackstabarn =)?

image33
en liten incident..
jag och janine la i vanligt diskmedel i diskmaskinen och reslutatet blev massa skum och skitig disk men kul var det iallfall :)

kysssss / lowlow

Kommentarer
Postat av: Maja

haha jag hade velat höra! ni slapp mina hostattacker iaf :P

2008-03-20 @ 16:16:34
Postat av: Janine!

ååh jag hade också velat höra!! Hade du några fler roliga bilder som jag bör skämas över? :P haha
älsakr o saknar dig tjejen (L)

2008-04-01 @ 20:25:06
URL: http://madlyinlove.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0