jag är som jag är.

odiiiiiiiiiiiii, du vet väl att jag aldrig skulle svika dig?
bra, jag ville bara ha det sagt innan jag började att skriva om mitt andra pladder :) hihi

idag hade vi ett jättebamsing till prov i skolan, anatomi. mycket intressant (nööööööööörd) haha nej men det var faktiskt inte så svårt som jag hade trott att det skulle vara så jag är nöjd. okej, hej här sitter hon som tror att hon är king, nej så är det faktiskt inte. jag hade bara väldigt bra tur idag när jag tänkte och det är jag lycklig över.

jag har dessutom lekt psykolog idag. jag skötte mig bra fick jag höra såhär i efterhand av min kära vän. så kalla mig duktig är du bussig för det stärker mitt självförtroende (a) höhö. jag kan säga att jag känner igen mig lite i den här situationen ärligt talat, jag vet inte ifrån vad men jag tror att det börjar på s och slutar på am. kanske låter skumt, varför skulle jag känna igen mig i det? jag menar, vi har väl aldrig ens varit vänner. nej absolut inte, inte om han får välja? men jag skiter i för jag överlever. iaf nu för tiden, kanske inte just då. men det är skitsamma nu :)

sen vill jag bara skryta med att jag skaffat en ny läsare idag, höhö. SJÄLVASTE HAYEN! ser du, vad bussig jag är. till och med en egen liten hälsning till dig här nere, hej hej :) (jag vet att du tycker att jag är cool)

kändes skönt att få spendera dagen med louise och mikaela också för den delen, dom är mycket bra dom flickorna. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA och juste, höll nästan på att glömma att JONAS FLICKVÄN har en blogg. det måste ha varit det roligaste på hela dagen. eller kanske när hon kom in och bad mig att "akta på mig".. haha jag säger bara; jag, lousie och mikaela rent ut sagt dog av garv! det var coolt av oss!
aja, ta det lugnt nu och se upp vart ni går så att ni inte halkar på ett bananskal eller typ en mangokärna, för det vore ju inte så bra.

tjing sandra

Kommentarer
Postat av: lisa

Jag e cool :D

2008-03-17 @ 19:23:48
Postat av: lisa

Jag e cool :D

2008-03-17 @ 19:24:20
Postat av: mickan

tack hjärtat att du finns där för mig

2008-03-17 @ 19:32:03
Postat av: Sandra

lisa du är en mupp :) hihi
och självklart mickan, det är inget du behöver tvivla på. är det något, kom bara.. självklart lyssnar jag och ställer upp så gott jag kan!
loooove

2008-03-17 @ 23:42:16
URL: http://odiladi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0