jag gör debut nu

OKEJ, nu åker vi ;)
Mitt första inlägg här i våran älskade blogg.
I fredags blev det röj på söder hos agge, det var hur nice som helst.
vi snckar hiss in i lägenheten, säkert den bästa utsikten över sthlm och gryyym balkong!
Det blev mycket dricka och mycket dans för de flesta men inte för mig, är man glasssig så glider man ju mest runt. höhöhöhö. iallafall så slutade kvällen mycket bra :) fyllekäk på donken runt 1 och sen tillbaka till agge för att försöka sova? eller okej jag sov i skarven av två 90 sängar med ken och greken på varsin sida och det var typ min värsta natt för min kropp är helt död. och vad jag har gjort med mina fötter är en gåta, helt svullna :O 
image7
jag och victor i fredags :) hooooow niiiiice.

igår var det melodifestivalen och rätt låt vann. goo perrelli!
men nu leftar jag the building.
so long / lowlow

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0