jag lovade en sista dans.

oss emellan louise, och du för mig. varför tror du att jag valde att blogga med dig? ;)

A. du är nästan klar men gör resten imorgon.
B. jag har cp mycket kvar.
C. det är kört, jag hinner inte klart.
D. jag är klar och skriver därför mitt "farväl för idag" blogginlägg.

här kommer då mitt slutgiltiga svar;
- SJÄLVKLART är man fääärdig. och det är lyyyysande, eller hur davve? ;D haha. javisst.
(för er som inte förstod så fortsatte jag på lowlow's drag om att göra en "postkodsmiljonären" och jag vet, det var mycket kul)

jag är fan king alltså, suttit med det här nu ett bra tag. och inte lackade jag heller när jag insåg att dady bara stängt ner allt på den andra datan.. msn, blogg, och sånt dära. jag blev bara väldigt vansinnig.
varför i helvete ska man gå och fingra på datan när jag snällt bad dom att hålla sig borta? det är något jag inte förstår. aja, pallar inte haka upp mig mer på det nu utan nu ska jag väl uppdatera min och lowlow's konversation istället och berätta om hur min härligt roliga plugg-(okej inte hela kvällen men nästan)kväll har varit.

först och främst satt jag vid datan, åt mat, satt vid datan lite till, och ännu längre och sen tvingade jag mig själv att ta tag i läxan och verkligen göra den. men då ringde elina, mys och prata med henne. fick dessutom reda på att hon också hade blogg, som jag i själva verket inte hade en blekaste aning om, så nu gör jag lite reklam för den;
www.egustafsson.webblogg.se
gå in och kika vettja, det kan vara kul med lite variation ibland. jag vet att våran är bra och så men slit er från den i en sekund och gör min kära vän en stor tjänst, hihi.
sen efter ett tag med henne i ena örat var jag faktiskt tvungen att ta ett tungt farväl för att fortsätta med frågorna (hade då kommit till fråga 2 av 10, mycket stark insats av mig, yes yes yes yes..). i för sig tog det inte så himlans lång tid att göra dom men det var inte så värst roligt, så skrev ner några slarviga knutar på pappret som skulle föreställa bokstäver som då bildade 10 extremt begåvade frågor.

så nu är jag äntligen klar, wohooo! och det känns toppen. men nu slog mig tanken att janine är på tenerife och latar sig den jäveln. hade ju egentligen tänkt att önska henne en trevlig resa med mycket sol men eftersom att vi fick snö här idag så lockar inte den tanken så jag struntar i det, tuff luck ;) höhö. ni ser ironin right?
åååh ännu mer soltankar tränger sig in i min nu överbelastade hjärna, imorgon åker ludvig till thailand och lisa-greta-ingegärd-margot berglund åker till gran canaria imorgon? kan vara torsdag, det märker vi ;) usch på er, men jag är inte ett dugg avundsjuk. nej nej..

sen som sista mening för det här inlägget tänkte jag bara påpeka min käre väns senaste inlägg om att hon är alkoholist. jag håller fullständigt med dig louise, du är en fyllekärring. skärpning nu svampen, annars kan det sluta illa. du vet att spriten får dig att göra otäcka saker, som att inte kunna förstå sammanhang i sms, eller som att i huvudtaget starta en väldigt korkad MEN rolig konversation med kille nr 2. jag lider inte, men du gör ;D haha säkert inte men iaf. och sen vill jag också påpeka att din förbränning försämras till cirkus etthundra procent skulle jag tro, och du som jämt klagar på din kompis. usch och fy nu my, hihi.

tack och hej från mig
signerat MALARIAMYGGAN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0