jag uppdaterar lowlow's inlägg om läsare.

galet glad jag blir, hela 47 läsare igår. det är fan coolt ;) haha.
åh, i morse åkte lisa till gran canaria och här sitter man hemma med snart en decimeter snö. varför ska vintern komma nu när den ändå ska vara över snart? fett ovärt.

aja, riktigt seg dag idag i skolan men typ enda gången psykologin var intressant för en gångs skull. vi kollade på en film som handlade om rasism, det hette blåögd. kanske inte låter så kul men den är faktiskt se värd. tyckte dessutom synd om gullan för hon började gråta i början av lektionen, sa att det berodde på personliga problem hemma men det var ändå jobbigt att se :( usch.

sen hade vi drama. och självklart var inte ffp i skolan idag för när han vaknade i morse "märkte han att han var lite sjuk" så han sket i att komma. så jag och davve fick öva själva men sen sket vi i det och åkte hem med 2 bussen istället för 4. riktigt skönt att komma hem tidigare men som vanligt väntar ännu mer plugg :/ imorgon är nämligen den dagen då man ska ha sitt omtalade engelska speech inför klassen, usch sånt tycker vi inte om.

men sen efter morgondagen är det påsklov, ska bli riktigt jävla skönt rent ut sagt! och imorgon kväll kommer min bror och hans familj upp från skåne för att hälsa på. ska bli mysigt för man träffar ju inte dom varje dag direkt :) hihi.

allmänt om dagen dårå. för dom som orkar läsa ;)
har som sagt varit seg, men några större skrattattacker upplever man alltid i sällskap med odiladi. jag ska ju inte säga att mickan inte bidragit med något så nämner hennes namn också ;) höhö.

åååh vad jag saknar björn gustavsson!
DU ÄR DET ROLIGA I HASCH..

image17

ha en fortsatt trevlig dag, för det tänker jag ha :)
kysssss sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0