lista.

här är då mitt bevis på att jag inte så bortskämd som alla säger. okej, mest hampus! haha, känn dig misslyckad hampus, för om du kollar nedan så ser du att jag är normal, precis på gränsen :) så jag är inte det än, så suuuuug! ;)

Hur bortskämd är du egentligen?

du har
[x] märkes-skor   
[ ] märkes-jacka
[ ] dator på rummet
[x] telefon på rummet
[x] en kamera
[ ] en videokamera
[x] din familj har en bil
[x] din familj har två bilar
[ ] din familj har fler än ett hus
[ ] din familj har båt  

5

du använder dagligen
[x] dyr parfym (som kostar minst 300)
[ ] foundation
[ ] concealer
[x] rouge
[x] puder
[x] läppglans
[x] solpuder
[x] mascara
[ ] platt-/lock-tång

6

du ser på
[ ] desperate housewifes
[ ] grey's anatomy
[ ] heroes
[ ] the oc
[ ] sex and the city
[ ] ugly betty
[ ] scrubs

0

du har sett
[ ] just my luck
[x] john tucker must die
[x] titanic
[ ] moulin rouge
[x] high school musical
[x] high school musical 2
[ ] epic movie
[ ] dude, where's my car?  
[x] the perfect man
[x] the wedding crashers
[x] freaky friday
[x] legally blonde
[ ] not another teen movie
[x] bring it on
[x] bring it on again

10

du säger ofta
[ ] whatever
[x] oh my god! (men gud!)
[ ] damn
[ ] cutie
[ ] sweetie
[x] nehe?
[x] säkert?

3

summa: 24
22 = ghettokid
23-29 = normal precis på gränsen
30-37 = bortskämd unge
38-49 = överklass-snobb 


/ B1,
i stil med en medelmåtta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0