lite nytt för rolighetens skull.

idag efter skolan var vi jätteglada över att vi äntligen slipper det där stället på 3 hela veckor, först har vi då det omtalade påsklovet i en vecka, och sen direkt efter det 2 veckor praktik. hihi, mycket kul ;)

det började med att jag och louise hittat varsina fjädrar i äggskålen i matsalen som skulle dekorera så fint, men vi tyckte att vi behövde dom mycket mer så vi blev indianer för en dag.

image41

och sen helt plötsligt så skulle louise få skjuts hem, som vanligt. din lilla lortunge. och då blev hon otroligt ledsen eftersom att hon inte skulle få åka den berömda vackstabussen med mig och mickan. så hon vinkade hejdå, ganska sött ;)

image42

men sen blev hon glad när jag visade att fredrik också kunde leka indian. så hon drog på med det finaste leendet hon kunde. jag kallar det från och med nu "ett leende av guld", höhö.

image43

här är hennes "leende av guld" 

image44

sen åkte bussen.. och hon stod ensam kvar. och då blev mickan..

image45

GLAAAAAAAAAAAAAD utav helvete. och eftersom att jag är min vän louise trogen, så dokumenterade jag det som bevis så att mickan kan sättas i häktet under påsken. bra va?

till min kära vän louise, och resten av er som gärna vill läsa ;)

okej, sött, mickan förstod inte att det var ett skämt så måste skriva en förklaring här nu. okej, mickan blev inte alls glad när lousie inte åkte med, jag ljög. förlåt ;)

/ B1, lite roligare.. lite bättre!

Kommentarer
Postat av: Mickan

Louise tro inte på sandra jag grät på insidan hela bussresan för jag inte fick åka med dig:( men log på utsidan så det är därför hon har missuppfattat allt;)

2008-03-20 @ 17:58:14
Postat av: Sandra

det är okej mickan, lousie tar det nog inte så hårt. vi får hoppas på det iaf :/

höhöh ;)

2008-03-20 @ 18:04:03
URL: http://odiladi.blogg.se
Postat av: anna

hehehe den bilden känner jag igen hihi...

2008-03-21 @ 14:49:27
URL: http://bloggis06.blogg.se
Postat av: Sandra

vilken av dom? ;)

2008-03-21 @ 21:27:58
URL: http://odiladi.blogg.se
Postat av: ronja

haha första bilden var det köttbullar i milkshaken??
så söta fjädrar men mest ni:):)

2008-03-22 @ 00:40:41
Postat av: louise

ronja: haha, nej det var det inte ;) det är hallon :D

2008-03-22 @ 11:27:09
URL: http://odiladi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0