louise hos tandläkar´n

image18
Goddag :)
Mina planer att vara uppe hela natten sprack för jag blev trött så jag somna vilket jag inte borde ha gjort för imorse var det väldigt jobbigt att gå upp HALV 7 när jag i vanliga fall går upp tio över 7. men jag tog mig iallafall ner till tandläkaren i tid och så lagade dom mitt hål. men hallå vad har hänt med mig? när jag var lite var jag cool och inte hade någon bedövning när jag lagade men nu när jag har blivit äldre då ska jag minsann pumpa i en massa..
fast lite kul var det väl att ha ett halvt bedövat ansikte i 4,5 timmar ;)

vi såg en jätteintressant film idag på psykologin men jag var störd så jag somnade (A) fast jag vakande sen så jag såg slutet :) hihi.
efter det var det drama och det var chill, jag och backe har kommit på väldigt bra saker till våran uppvisning! najs.

PUSSSIS/ LOWLOW

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0