och nu då?

jaha, nu sitter man här igen. nada att göra, allmänt seg kväll. seg musik, mjukiskläder, slappdag helt enkelt. vaknade tidigt i morse. eller a, okej.. "tidigt", men tidigt för att vara jag. fick ställa klockan på 11.00 eftersom att jag skulle upp och hinna äta frukost och lite så innan elina skulle komma.
så upp vid elva var det, satte på mig massa mys redan då, och osminkad tar jag mig ner till köket för att plocka fram något ätbart. hittar lite smarriga saker som placeras framför tv:n, för då var det bambi nästa (a) som jag redan berättat så har jag aldrig sett den innan så det var faktiskt därför.. ni får tro vad ni vill.

jag kan inte direkt påstå att jag och elina hade fantasi nog för att hitta på något annat så det blev mest snack och tv-tittande, även datan fick hjälpa till med tidsbedrivet. men jag hade det trevligt må jag säga, det har jag alltid med elina i närheten. klockan blev mycket och elina blev tvungen att kila iväg, skulle nämligen träffa sin pojkvän för att fortsätta färden hem mot tyresö, hem till matias alltså.

jag glodde lite mer på film, tog sats för att till slut hamna med arslet här på datastolen. och jag tog faktiskt tillräckligt med sats denna gången så nu har jag fickparkerat snyggt och prydligt för här tänkte jag stanna en stund. har ändå inget bättre för mig. men snart kallar maten så tar en snabbis i köket istället ;) en snabbis, fattar ni? höhö.

imorgon ska jag leka med elina igen, och sen ska jag klippa mig på kvällen efter mammas jobb. om det finns klipptid och om jag typ inte halkar och bryter benet innan så att jag måste in på sjukhus. okej, ta i trä. sen blir det stan på TORSDAG iaf, mycket omplanering för tillfället men det är okej, för jag hänger med.. än så länge!

jag längtar efter sommaren, usch för kyla och snö även fast snöbollskrig är bland det bästa jag vet!



ha det bäst. du luktar häst.
/ B1, en datanörd för tillfället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0