odiladi in business!

yeeeey allihopa.
nu är det bloggning på gång här med odiladi. det kommer bli riktigt najs så glöm för fan inte att spana in oss varje dag :)

lite tillbakablickar på dagen då..
först och främst kom man till skolan och hade engelska, jag och louise som är så king på det tog tag i snacket direkt. sen måste man ju självklart påpeka att man blev liiiite chockad av att hampus kunde säga något vettigt för en gångs skull angående tjejer men de som sa's var klockrent! japp japp japp jaaapp.

efter det kilade vi ner till datasalen för att arbeta med vårat speech som ska vara klart nästa vecka och redovisas. och en sak är säkert, jag slet arslet av mig och hann faktiskt göra en del den lektionen medan lousie aka my och ylva spanade in per-robins blogg tillsammans med fredrik aka gävle och läste alla dagens span. måste säga att han var en jävel på att smygfota så passa er ;) efter några goa skratt var lektionen slut och vi gick och åt så kallad mat (?) mer som torr köttslamsa typ..

vi slutade dessutom kl 12 idag och det var najs. men eftersom att jag är pluggis stannade jag till kl 2 och gjorde klart ett arbete i samhällskunskapen medan mylva drog hem med bussen.

väl hemma slog man sig ner i soffan och slöade hela kvällen tills nu då man äntligen fixade en blogg! detta är då det första inlägget och därför inte speciellt intressant eller roligt men det kommer massa skoj senare om vacksta, mode, fester och annat härligt som man måste dela med sig av.

ching så länge alla mysiga anusar. PUSS
/sandris, som ingrid alltid säger.

image2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0