powerking :)

sitter och dricker en powerking nu för att hålla mig vaken, hihi. ganska kul. louise har lämnat bloggen för inatt (?) men jag hoppas på att hon bloggar lite senare för rolighetens skull.
powerking är supergott, skulle fasen kunna dricka hur många som helst. fast då skulle jag kanske bli helt uppe i varv. okej, mer än vanligt.

har förresten fixat en blogg till min lilla brors sambos barn (a) haha lite komplicerat det där men spelar inte så större roll. söt är hon vilket fall :) besök henne gärna, det kommer uppskattas. www.ronjaevelinafrost.blogg.se

kysss alla godingar, mums på er!
/ B1, eller kanske ska säga; FASTER SANDRA ;)

Kommentarer
Postat av: ronja

hahahahaaha
hon är iallafall söt??hahaha
och så asså sandra tack:):)
hahahahaahahaha
love you

2008-03-22 @ 01:05:51
Postat av: Sandra

haha japp :)
det är lugnt!
puss, love you

2008-03-22 @ 01:16:04
URL: http://odiladi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0