schooltime.

yeeeey, nu är det skoldags och kostlektion och näringaberäkning. mycket kul, not!
usch fattar inte hur man gör det där jävla programmet alltså. så jag tillbringar tiden till att blogga istället, det andra ger mig ändå ingenting förutom tankar på god mat för en gång skull (jag sitter i skolan om någon missat det).
så vad händer idag då? jo jag ska minsann redovisa om svartjobb som jag skrev klart om igår, alla kommer tycka att det är jätteintressant, säkert att dom kommer. men det är najs för jag kommer dööööö, red face nr 1.

åååååååååh juste, det är mega bra kramsnö idag och jag har redan utmanat ödet. det som jag är så bra på, japp. så får se vad man ska göra på lunchrasten :) höhö. sen kom louise osminkad idag till skolan och det var mycket sött, hihi. men nu har hon fixat sig inne på toan innan lektionen började.

hihi, vi har redan raggat upp ett antal besökare och den som var snabbast var caroline forsmark, södertälje på 3,46 sekunder. välkommen upp, på topplistan. höhö (ännu en fortsättning på postkodsmiljonären för er som är tröga).

nu har jag inte skrivit på det här inlägget på ett tag så nu måste jag faktiskt säga att jag börjar få kläm på den där kostkollen alltså, yeeey. gratulerar till mig liksom, typ tre år efter. höhö men lousie är ännu segare än mig, för hon är typ klar med att beräkna måltiden men så har hon glömt att trycka på middag så hon har gjort allt på frukost så nu måste hon göra om, mohahahahahahaha. skadeglad, hihi jag är ond!

aja, måste göra annat nu men jag återkommer.
vid tangenterna idiotjäveln sandra

 

jag vet, assnygga. verkligen, men vadå.. man kan ju inte alltis vara snygg efter en kväll med krööök.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0