shopping med mor.

hej alla bloggläsare.

idag har man varit i tumba med mor sin och shoppat lite påskpresenter till allihopa typ. och villkoret på att jag skulle följa med var att jag skulle få något från h&m eller någon annan affär :) hihi, jag är så ond av mig.
och självklart hittar man alltig något fint på h&m som man så gärna vill ha, så idag blev det en ny schal (rättstavat?), en ny bh, en ny h&m mascara för 49,50 kr, nya toffsar och sen ett par guldiga tights ifrån lindex också för 39,50 kr på skojs skull ifall man ska iväg någonstans någon gång. förresten var det en påskpresent i förskott, jag får det inte bara för att liksom.

och ikväll ska man leka med stina igen! känns riktigt najs faktiskt, vi ska ta det lugnt och kolla på melodifestivalen. får se vem som vinner då. bara det inte blir "i love europe"-låten för det är det sämsta låten jag någonsin hört!

         
/ett S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0