slut på skämt och fram med verklighet.

haha det sjukaste på länge hände mig just ikväll/inatt. jag satt (sitter för den delen fortfarande) på msn och snackar med lite vänner samtidigt som jag är inne på roligahistorier.se. det är förresten därifrån jag fått alla historier som jag tycker är så roliga. aja, tillbaka till det jag egentligen skulle berätta om..

började iaf snacka med en kille som gått i samma klass som mig sen i 6-årsgrupp till 6an. har pratat med honom mer och mer på sista tiden på msn och helt enkelt en rolig kille att snacka med. efter ett tag påstår han att "han älskar mig och skulle göra allt för mig", men tvivelaktig som jag är försöker jag förklara för honom att älska är ett väldigt starkt ord och att han omöjligt kan göra det. men han envisar sig med att han vet det och att han älskar mig och att jag får tro vad jag vill och allt vad han nu sa ;) haha. det slutar med att jag säger;
jag säger:
- men om du nu älskar mig som du säger, och skulle göra allt för mig. bevisa det (kanske lite annorlunda men var iaf det budskapet jag ville få fram)
han säger:
- ja, jag skulle göra allt för dig. jag lovar!
jag säger:
- aokej, så om jag hade bett dig råna en bank, då hade du gjort det menar du?
han säger:
- som sagt, jag skulle göra allt.
jag säger: (men en liten kunglig betoning på det hela)
- aokej, åk från din kompis (som bor i huddinge) hit till mig, och tillbaka, 10 gånger.
han säger:
- nu?
jag säger: (med ett litet skratt, eftersom att jag visste att han aldrig skulle komma)
- ja nu?
han säger:
- me dina föräldrar sover ju?
jag säger:
- ja men jag kan väl komma ut och säga hej varje gång?
han säger:
- okej, ring mig om 10 minuter, för då står jag utanför.
jag säger:
- nej, jag skickar sms för det är gratis för mig.

han loggar ut, det går ett tag, och han loggar in.

jag säger:
- skulle inte du gå? haha
han säger:
- jo, ring snart då. puss
jag säger:
- haha det tar inte 10 minuter från huddinge och hit?

han loggar ut, utan att svara.

efter ett tag hör jag en busvissling utifrån. jag släcker lampan för att se om de verkligen är dom. och där står dom, rickard och hans kompis står verkligen där utanför? jag får panik, och skickar ett sms som lyder:

"haha okej, bra du klarade testet ;) jag är osminkad och allt så gå hem igen! trodde aldrig att ni skulle komma ;) puss"

jag ser hur han tar upp mobilen och läser sms'et. sen ringer det på min mobil och jag svarar. det är han som är i andra änden.. jag säger att jag inte tänker komma ut eftersom att jag inte har sminkat mig eller klätt på mig och ber dom därför gå hem igen.

haha, alltså vilken resa. jag blev verkligen paff när jag såg att det var dom. trodde ärligt talat inte mina ögon, haha. ledsen för att jag jagade hem er lika snabbt som ni kom, men kunde faktiskt inte visat mig såhär. värsta säcken! vi får ses en annan dag helt enkelt. och tro mig, jag kommer fortsätta att utmana dig. du har sagt att du håller det du lovat, så jag ska allt se till att du utmanas ;) kul att prata med dig annars förresten. puss

/ B1, nästan helt vettskrämd (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0