tack hjärtat :)

till sandra & mickan
Egentligen så ville jag lägga upp bilderna som sandra bloggade i förra inlägget men det är okej...
tack för det mycket härliga inlägget sandra, det var hur nice som helst :)

och mickan jag såg din kommentar, sandra är ett anus ibland så nu litar jag på dig =)
alltså jag blev faktiskt ledsen på riktigt när jag inte fick åka bussen med er, men det är faktiskt skönt med skjuts (A).


nu till er andra
jag var nere på ica med pappa för en stund sen och när vi skulle hem så fick jag köra :D
mihih, det var väldigt kul och pappa tyckte att jag var duktig :) stolt alltså!

förresten, någon som var sugen på cykeldäcken?
massa kyssar / lowlow

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0