tjena mittbena ;)

SANDRA, DET ÄR SÖTT ATT VI HAR EN KONVERSATION HÄR I BLOGGEN.
alltså oss emellan :) du är allt för mig!
men nu över till mitt tjabbel och babbel, woohooo.
Idag var skolan nice, mikaela jag och sandra gjorde den najs så att säga.
aa iaf, det var prov (anatomi) jag var ganska duktig men söög lite också, det är mindre najs.
sen sitter vi och nördar oss i galleriet, och vem dyker upp om inte självaste jonas giiirlfriend ;) alla vet att hon vill ha han och jag fattar inte varför han inte tar henne? alltså hon är ju urläcker :D satsa jonas, vi vet att du vill :)

efter skolan åkte jag på bio, spiderwick hette den och var suuuperbra. se den nu allihopa :)
"you die, we die, bye bye"  uuuuh, jag garva.

nu måste jag plugga och ringa en vän.
så jag väljer den livlinan, jag ringer en vän!
och nej han heter inte sven :D
KYSSSSS / lowlow

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0