vad ska man säga? vi går på vacksta.

hooola snyggingar
jag ska alldeles strax plugga lite samhällskunskap, ganska nice :) eller det är en rolig uppgift iaf!
och sen efter det ska jag kanske göra något annat kul, och vet ni. imorgon ska jag till tandläkaren kvart över 7 på morgonen. det är inte okej men vad ska jag göra liksom? aja, jag kanske ska vara vaken hela natten :) om jag är det så uppdaterar jag varje timme, nice va :D? hihi. ja det kör jag nog på.


en helt vanlig dag på vacksta

för det första: den roliga saken med camilla som sandra redan har nämt
och för det andra: snöbollskriget
och nu för det tredje:

alltså på arbetsmiljö och säkerts lektionen idag dog jag av uttråkning och nervositet inför min redovisning om "facket" bläääääää. sebbe satt brevid mig och david snett bakom, kul att veta va?
nej men det jag vill komma fram till är att dom satt och viskade och råkade lite för högt nämna (kanske lite gör högt) mitt namn "my". jag, nyfiken som jag är frågar sebbe vad dom pratade om men får man ett svar?
jag: vaaaaaad?
david: nej inget, fråga sebbe
jag: vad sebbe?
sebbe: nej alltså inget speciellt
jag: jooo nu söger du din jävel (typ)
sebbe: okej, efter lektionen.
jag: bra, lova!!!
sebbe: hihi jaa.

efter lektionen...
jag: berätta nu då sebbe!
sebbe: i have nothing to tell ;)
jag: vafan ge dig, kom igen nu..
sebbe: nej men dave kan berätta
david (som gick bakom oss): haha nej alltså det var inget

tio minuter senare vid bussen...
jag: alltså dave nu berättar du vad det var!!!!!
dave: nej men alltså det var inget taskigt iaf, det var positvit.. men det var rosen som snacka så du får ta det med han.
jag: okej, jag ska terra han imorgon tills jag får veta.

så nu sebbe vet du, jag tänker terra dig tills du berättar för mig

image10
KYSSSSS ALLA SKUMBANANER / LOWLOW


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0