bästa trion någonsin.

det är jag och mina homiesar!
yummmie på oss alltså.
och dagen på stan idag, ojojoj säger jag bara.
först en soft skoldag sen nancy´s och sen gled vi helt enkelt bara runt.
träffade massa vänner också.


konversation med någon snubbe på stan..

HAN: eeeh, hej.
VI: hejhej
HAN: ni har likadana tröjor på er?
VI: haha aa!
HAN: är ni över 18år?
VI: nej
HAN: okej hur gamla är ni då?
VI: 17.
HAN: jaha okej men alltså man kan tro att ni är trillingar eftersom att ni har likadana tröjor..
JAG: ja, men vi är det!
HAN: jaha, coolt.

alltså han var helt borta, men roligare blev det..
vi hann gå en bit bort och pratade fortfarande om att jag blåste han med trillingsnacket..

JAG: men alltså vi skulle ju lika bra kunna vara trillingar
för jag kanske är adopterad liksom?
SANDRA&MICKAN: asgarvar
jag inser vad jag har sagt och börjar garva åt mig själv, vilken dag alltså!

image233

KYSSS PÅ DET / LOUISE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0