det är nu vi glänser

chill på vacksta i fredags, grillning och lite krök också.
en najs dag i sommarvärmen!

lördagen bjöd på vackert väder och mys med mina darlings sandra och mikaela :)
även körslaget och brolle kom tvåa :( massa anus på det.

söndagen blev en dampig dag men ändå najs.
mjukglass och streetrace på kvälllen.

igår var det en soft skoldag och sen blev det nancy´s med brudarna.
ovanligt? nej inte direkt!
sen på kvällen så var det träning..
min första fotbollsträning den här säsongen!
och oj va kul det var men konditionen är ju knappast på topp.

idag har jag lekt med sandra och mickan och gissa vad vi gjorde...
vi åt på nancy´s.
mihihi. kyss på det!
sen fixade vi en uppgift också, rätt lätt så aa.
och nu måste jag typ plugga psykologi för jag har prov imorgon.
inte kul alls =/.
och sen är det träning!
yummmie.

image245

over and out / louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0