en dag i södertälje..

..är sig aldrig lik den andra.

efter en vanlig dag i plugget tillsammans med
Dum och Dummare (jag är Dummast)
drog vi oss in till vårt kära södertälje.
okej, söder hörde inte det där.. glöm kära..
först drog vi oss till Nancy's åt käkade.
riktigt gott, vi har förresten skapat en tradition,
varje tisdag efter skolan är det käk på Nancy's.

sen gluttade vi lite inne på indiska och råkade
sedan stöta på söder och hans polare.
vi tänkte smyga på dom men det gick ju inte
eftersom att vi hade våra tröjor som lyser upp
hela södertälje (jag vet fler ställen vi lyser upp)!
HÖ HÖ HÖ HÖ. vi är bäst!!!!

när vi var påväg ifrån gallerian kom en gubbe och
frågade hur "hans flickor mådde idag" typ.
hahahaha snacka om att vi skrattade och
louise fick panik och kutade in på åhlens.
där provade vi roliga hattar, höhööhh.
vi var mycket söta, speciellt jag. HAHA not!

efter det..
*louise story*
HA HA HA HA, vi dog!!!!!!!!

sen gick vi till mc donalds och skulle gå på toa.
men där träffade vi pontus och hans efterblivne vän.
haha skoja, de var kul.. satt och snackade med dom
ett ganska bra tag faktiskt :) mihihihihi.
toabesöket fick vänta men sen åkte vi, höhöh.
& tro inget nu, jag bajsade inte!!!!

efter det gick vi tillbaka in mot stan och tog oss
en tripp in på både de ena och de andra stället.
typ lindex, kappahl, din sko och många andra affärer
som man bara strosar igeonom utan att egentligen
leta efter något.. men köpte iaf 2 par örhängen idag.

vad jag ville komma fram till var att dagen,
trots alla moln och mulet väder,
var riktigt jävla najs!!!!!!!
men vad hade ni förväntat er?
jag menar, det är ju oss vi snackar om..
vi gör dagarna i plugget värda att uppleva och
efter skolan, fråga inte ens.
jag lovar, vi har roligare än dom flesta!!!!

några bilder innifrån lindex, säger bara HAHAHA!!

    

p.s louise provade 2 baddräkter, storlek 122, för typ 5åringar.
fattar ni hur mycket jag och mickan garvade eller?
haha och sen så tog hon med sig en tröja in för att personalen
inte skulle fatta att hon skulle prova baddräkterna..
(som i sig var rädda för att spricka i sömmarna) HAHAHAHA!!!
se vilket sött plagg hon valde.. hon passade bra i det också!
hon är snygg!

alla kyssar / en lycklig B1

Kommentarer
Postat av: mickan

hahaha fy sattan vad kul:) och du hittad eju så fina bilder Sandra;) du hade inga finare va?;) älskar er

2008-05-06 @ 20:42:44
Postat av: sandra

svar: haha det var riktigt najs.
nej det där var dom finaste :D hahahaa
och vi älskar dig!!!!!

2008-05-06 @ 21:16:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0