Gissa vad Sandra gör?!

Japp, ni gissade rätt hon sitter och äter nuddlar! (snart är hon även bajsnödig? ;) BAJSSANDRA!)
Sandra måste vara den person i världen som äter nuddlar på det mest konstiga sättet, att hon orkar knöla till allt ;)




Ja, då har vi precis avslutat en skrattattack, och även denna bjöd Sandra på ;) denna gång hennes fina "vi-tittar-mot-solen-bild"



Precis titta mot solen var det, så vart kollar Sandra? är hon smart eller inte?

Sen måste jag ju bara få tillägg när jag nu sitter här att Sandra och Louise är bäst :) kan man säga något annat?
Nej asså ni är bara helt underbara flickor så glad att jag har er.
Ni lyser upp hela min dag, att vakna och veta att jag får dela dagen med er är anledningen till varför jag tar mig upp varje morgon och de är helt underbart.
Jag älskar er<3

Kyss och smek/ Mickan<3

Kommentarer
Postat av: ida

jaa, värmen ville inte stanna kvar. jag vill ha som i helgen :) badväder. min dag har varit okej, förutom massa plugg somsagt.

2008-05-12 @ 23:12:43
URL: http://iidaanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0