glömde en sak..

just fan..
glömde ju berätta om rabiesbruden!!


när vi var påväg till tåget så sa jag:
- man får bara gå ett steg i varje ruta (på kullerstenarna)
louise och mickan:
- aokej..

*just då!*

en liten tjej (typ med rabies):
- aaaaaaaah! ni skrämde mig så att jag nästan ramlade av "tåget"..
jag:
- haha okej.. vad är det där för ett freak?

hon springer fram till mig, tar tag i min arm och börjar klänga på mig.
louise frågar vad fan hon håller på med och hon säger att jag är hennes pojkvän..
- pojkvän helst!, utbrister jag.. hahahahaha!!!
hon fortsätter att hålla i mig och plötsligt pussar hon mig på handen..?
jag börjar skratta ännu mer (även fast jag undrar vad fan hon håller på med)
och säger att jag kan gå tillbaka till "tåget" med henne..
hon säger jaa och drar i mig åt det hållet och då ser jag hur hon lutar sig fram mot
min hand och slickar på den?! hahahaha alltså jag dog av garv!!!

HAHAHAHAHAHAHAHHAA
alltså, så sjukt kul. visst jag blev äcklad, men ändå....
hahahahaha! störda rabiesunge!

image234

jag bjuder på den.
tålamod är en fiskares bäste vän!!

kysss / B1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0