jag är sån

aokej, jag är sån, men det är faktiskt ganska sött så det är okej.
jag orkar inte hålla på och tjaffsa med allt och alla så ber så
hemskt mycket om ursäkt för allt jag gjort och sagt.
men en sak ska ni ha klart för er, det var inte likt mig, men som sagt..
man blir som man umgås, så kanske var det sällskapet som gjorde
mig till den jag var? ingenaning, inte var det jag iaf.

över till något positivt för en gåns skull på länge.
kom nyss hem från träningen, det gick faktiskt bra även fast jag
kände mig hyfsat seg i kroppen. nu är det bara att ladda inför helgens match!

imorgon är det fredag, ska ni hitta på något kul? :) hoppas!
vi får se vad dagen bjuder på men hoppas på trevligt sällskap, hihi.
annars blir det nog än ganska tuff helg med mycket att göra.
för på lördag fyller min farbror år, jag måste hinna träffa amanda och janine
och planera lite inför onsdagens dramapjäs i plugget, måste blir bra!
och sen ska jag dessutom plugga, usch och fy för det men måste få mitt vg.
söndag är det match mot rimbo på farsta ip, välkomna dit att kolla.
måste bli en vinst, då är vi med igen!

och hörni! snart är det sommarlov, tänk vad hääääärligt!
:)

image247

louise, jag gör allt och lite till för dig älskling. inget att tacka för! <3

KYSS / sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0