nancy's och café valencia

hallå gott folk!
idag slutade vi kl 2, eller egentligen kl 4 men
jag, janine och amanda var tillräckligt färdiga
med vår dramapjäs så vi tänkte ta det lite soft.

det resulterade att jag och min älskade mikaela
drog till nancy's och käkade, riktigt jävla gott!!!
när vi ätit upp kom jag med förslaget
"ska vi gå över till café valencia och ta en fika?"
haha, och mycket riktigt, så blev det (a)
för er som inte vet så är jag gluffs gluffs. sött!

efter det skulle jag hem till min träning så
mickan följde mig till stationen där vi träffade el söder.
han skulle på körskola och vi såg allt när du körde
iväg i snigelfart gubben, haha bakvägen dessutom!!
men det är okej, för det var sött av dig så det godkänns.

väl hemma stressade jag som tusan för att hinna
plocka ihop alla grejer, sen drog vi..
träningen var kort idag, bara en timme eftersom att
herrarna hade match.. match går före vet ni, tusan!!

nu är jag hemma och nu ska jag endast ta det lugnt ikväll.
vad händer för er?

image235

p.s LOUSIE, vi saknade dig idag älskling!!!

KYSSS / sandra också kallad B1
(för att malin ska fatta vem det är som skriver)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0