picknick med flickorna

och idag var det dags.
jag och mickan vaknade typ kvart i elva efter en ganska sen kväll igår med film,
som vi i för sig missade slutet på och fick kolla på det i morse istället.
vi gick upp, drog i oss frulle och sen gled vi iväg till södertälje.

efter några samtal på vägen blev det i alla fall bestämt att det skulle vara
jag, mikaela, louise, janine och lisa som skulle upp på torekällberget och ha en mysig picknick.
med grillad kyckling, baguette, vindruvor, natur- och vanligt godis är sommaren ett faktum!
mums säger jag bara.
tyvärr stängde dom tydligen kl 4 så vi hann inte vara där så länge, men det var kul så länge det varade.

efter det kilade jag och lisa med hem till mikaela, satt där och snackade innan jag och lisa skulle hem.
hem till vadå? jo till plugg, plugg och ännu mera plugg :/ usch! på en lördag.. vad är det här?
men så kan det vara ibland och nu sitter jag här och skriver ändå, även fast läxorna väntar.. smart, nja..

    

ikväll är det eurovision song contest, ganska sött.
eftersom att mickan inte kunde komma hit igen och se det med mig så får det bli med mor och far.
sen blir det nog inte en alltför sen kväll idag eftersom att jag har match imorgon. måste vinna.
efter matchen är det hem och massageplugg som gäller, har nämligen praktiskt prov på massage på måndag.
önska mig lycka till! kan behövas.

nu är det bara 9 skoldagar kvar. jag räknar ner med längtan.
en sommar med underbara vänner, kan det bli bättre?

tredje gången gillt nu?
:) drömmer.

kyss och smek / B1

Kommentarer
Postat av: lisa

jag ÄLSKAR er :D

2008-05-24 @ 22:35:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0