spex och bad

hej hej hallå alla anusar
idag hade vi spex för treorna, det blev väl ganska bra.
inte alls lika roligt som deras var förra året men en del skrattade iaf.
vi övade hela morgonen fram till halv ett och sen var det dags att showa.
innan det var det prisutdelning och jag fick medalj för att jag vann kulstötningen på idrottdagen.
grattis till mig typ. det var en väldigt fin medalj som jag har användning för.

efter spexet drog alla hem med 2 bussen men jag och mikaela stannade kvar tillsammans
med louise, janine och de från internatet och solade och badade.
fast jag och mikaela badade i för sig inte med de andra, inget illa menat mot er, men ni förstår nog.
så när de andra hade badat doppade jag och mickan oss och sen gick vi upp och solade vid skolan.
det var mycket mysigt, mihihi.

imorgon är det fredag och jag ska leka med mikaela och lisa, någon som vill vara med?
efter skolan drar vi till Nancy's och äter massa god mat, jag typ älskar.
hoppas vi lyckas dra med oss några snyggingar på vägen, skulle vara sött.

juste, får absolut inte glömma att våran hay fyller år idag. GRATTIS GUBBEN.
måste vi fira med en extra omtyckt bild, eller vad tycker ni? höhö.
mycket stiligt.

image261

och där har vi honom, nya bresar'n. dom kan ta varandra i hand och gifta sig typ :)

nu måste jag göra engelska, kyss och godnatt allihopa!
/ sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0