tidig kväll och tidig morgon :)

helllu babes.
min dag igår var rätt mysig :)
tog det bara lugnt fram tills halv 5 typ, då åkte vi till heron och åt :)
jag åt kinamat och oj va gott det var :) mums på det.
sen åkte vi hem och jag tittade på grease.
efter det tänkte jag att jag skulle vara lite duktig och börja läsa min engelskabok så det gjorde jag!
två kapitel sen såg jag min andra bok ligga på hyllan som jag började på förra året så då började jag läsa om den för den är gryyyym.
sen somnade jag runt halv 11 och det var skööööööönt.

men tack vare det så vaknade jag vid 6 när pappa åkte till jobbet =/
somnade ioförsig om och gick sedan upp vid 9 :)
så från 9 tills nu har jag tittat på csi!!!!
och nu ska jag städa huset för att vara snäll mot papi.
visst får jag lite belöning men ändå (A). hihi.

nej som sagt, nu blir det BROLLE OCH STÄDNING!
over and out / lowlow

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0