vacksta i våra hjärtan

idag var skolan underbar, inte bara skolan utan allt!
vi hade bara ett halv-viktigt prov annars stekte vi hela dagen  :)
och det kan bli bättre än så jag lovar, det kommer bli bättre än så..
ikväll åker jag & janine mfl. tillbaka för att grilla och ha en allmänt najs kväll på vacksta.
hur najs är inte det?
tråkigt att mickan och sandra dissar men det är okej jag tycker om er ändå.

nej nu ska jag packa, peppa med brolle och sen ska jag hem till janine min babe.

image236

9/5-08, sommartider hejhej, sommartider!

/ louise

Kommentarer
Postat av: Janine<3

Ja fy fasen, de va mysgos, haha sen när vi fixade iordning våran fläskfile som tilslut vart en snopp!! haha Hade skit kul gumman!! Älskar dig

2008-05-15 @ 21:59:44
URL: http://madlyinlove.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0