valborg och 1 maj

hallå alla anusar!!!!
vad hände på valborg då?
själv var man hemma hos mig,
först och främst med mickan :D
och sen jagade vi hit en liten söder också.
mycket sött!!!

vi kollade typ på film, BECK.
snackade gojja, dom mobbade mig (a)
och sen kollade söder på fotboll, höhöh.
sen vid tio så kom min bror och gänget från skåne!!
det var skojjsigt :) kyss på det.

sen var vi tvugna att följa söder till stationen,
annars hade han gått vilse ^^
han skulle hem för att han skulle åka till falun idag för att
spela innebandy, bara för att han är king!!!
så lycka till din skit, jag hejjar på dig (a)
typ rundvandring i ÄLSKADE tullinge nästa gång,
så att han lär sig att hitta i paradiset!!!! (a)
han bor ju i ghettot så förstår att det kan vara lite svårt.

i morse när vi vaknade gick vi ut och studsade studsmatta.
ganska sött var det, enda tills ronja flög baklänges och trillade av.
hahhaa, det var inte kul då men nu är de det (a)
sen började tindra och ronja att muppa sig och spruta vatten på mig och mickan.
så då blev det krig!!!!
hahaha och sånt älskar jag :D

jag kan säga att jag var cool!
jag vann, för jag hade vattenslangen :D haha!
ganska sött. ronja blev dyngblööööt!
kallt var det också, det var extra sött.
tills hon blev sur, för att jag var för bra!!!

sen blev vi vänner, för hon älskar mig för mycket
för att kunna vara sur på mig (a) hahaha!
ganska sött. mhihihihi!
sen undrar jag hur min älskade louise hade det igår?
för inte hörde hon av sig den skiten!!!
men jag älskar henne endå, för hon är cool.

sen var jag på träning nyss.
det var ganska kul men endå trist eftersom att det var segt.
men det är okej, för jag är ball!!!

så nu ska jag gå och duscha,
för jag vill inte vara äcklig som det lilla äcklet.
så ha en fortsatt jävlig dag, hoppas ni har
det sämre än mig, för det vore ganska najs!!

kyss och smek / bajssandra

Kommentarer
Postat av: Anonym

kaxig?

2008-05-01 @ 22:17:03
Postat av: louise

haha, jag ska berätta om min dag baby. det kommer det kommer :) kysss på dig

2008-05-02 @ 12:18:13
URL: http://odiladi.blogg.se
Postat av: sandra

svar till anonym:
haha ja lätt, och vem är du då?

2008-05-02 @ 20:08:25
URL: http://odiladi.blogg.se
Postat av: Janine

Haha du o vattenkrig, går inte att skilja! =P
Synd att man missade alla era bus, men kanske får vara me en annan gång? :) (a)
Puss på er gullungar

2008-05-06 @ 16:54:05
URL: http://madlyinlove.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0