fullt upp

alltså ledsen att jag är lite seg men louise nu är fanimej min tur.
mihih, för så mycket som jag saknade dig under mina tuffa dagar som ensam bloggare på denna sidan, det vill jag inte ens skriva om (A)

nej men okej.. jag ska säga som det är. jag kan ju alltid berätta i korta drag vad jag gjort, om det är okej?
jag har ganska fullt upp för tillfället. eller jag vill verka ha det i alla fall.
i torsdags var jag då ledig, var hos tandläkaren så blev ingen skola för min del.
i fredags däremot svek jag den inte. så drog dit vid 10 när vi då börjar och sen slutade vi kl 12, ganska skönt.
efter det tog jag tåget in till sthlm och mötte upp leyley och drog till rådmansgatan och inhandlade ett par väldigt behövande skor som jag så länge velat ha, till fotbollen dåråååå.. typ det mitt liv går ut på nuförtiden.
sen hade jag och leyla en slapparkväll framför tv'n typ och snackade lite gojja och skrattade satan!
idag har jag haft cup men vi spelade inte speciellt bra så åkte tyvärrrrrrr ut. anus! men så ere..

hade hoppats på en lyckad lördagskväll och först verkade det inte så men sen kom allt på en gång.
janine och jag bestämde i alla fall att vi skulle köra en favorit i repris. och med det innebär det MYSKVÄLL!!!!!!
känner att det verkligen är något jag behöver just nu. ibland måste man få tala ut och bara ha någon där som lyssnar och skiter i allt annat.
jag säger inte att jag inte har det annars, för det har jag verkligen.

be my mirror my sword and shield                  jag hoppas med allt att det blir bra! men det svider... säg mig varför?



vet inte vad jag vill tycka, tänka, göra, känna.
men jag vet att det på något sätt går emot min väg.
när jag egentligen inte har något med det att göra?
vad är det svåra?
jag måste ta reda på det.
det får ta tid.        - som stina hade sagt.
bäst att jag lyssnar på hennes råd.
jag får tänka så här och det får ta den tid det behöver.


jag behöver dig!

/ S

Kommentarer
Postat av: Mickan

Älskling allt kommer lösta sig.. vi kämpar tillsammans nu<3 de är alltid vi<3 vi tar och åker bort ett tag tills allt har lugnat ner sig...

Jag älskar dig massvis<3

2008-11-08 @ 21:30:21
Postat av: sandra

jag hoppas det jag med!

ja vi får ta och göra det, skulle verkligen behövas. få tänka på lite annat!

jag älskar dig mer gumman, du betyder allt <3

2008-11-09 @ 13:08:23
URL: http://odiladi.blogg.se/
Postat av: Ett S

:)

Jag blir rörd när jag ser bilden! Tänk vad mycket vi har hunnit göra på de här åren som bästisar <3

Vi har hela livet kvar och hur mycket som helst att upptäcka tillsammans, det här är bara början :D

och en riktigt bra sådan!



Jag älskar dig så otroligt mitt S, obeskrivligt <3<3<3<3

2008-11-10 @ 16:05:57
Postat av: Ett annat S

det är verkligen helt stört vad mycket vi hunnit med :) och jag är verkligen så glad över att det är vi gumman!

javisst, en RIKTIGT bra sådan hjärtat och jag ser fram emot tiden med dig <3



Jag älskar dig mer än så bästis, du betyder så jäääääääääävla mycket för mig <3333

2008-11-11 @ 20:05:28
URL: http://odiladi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0