nu är jag på g sandra!

sen jag skrev det förra inlägget har jag suttit och läst massa gamla, igen...
det är svårt att inte älska det vi har bjudit på här. massa massa humor :)
men det jag ville komma fram till var att jag hittade ett inlägg där det stod något om att jag hade vänt på dygnet..
jisses vad jag minns den tiden, sov aldrig aldrig aldrig innan klockan 2. och vanligast var väl att jag hamnade i säng runt 4-5 tiden? sen 2-3 timmar sömn innan en ny dag. jag måste ha mått dåligt under den perioden men ändå gillade jag det. och just nu, när jag sitter här & skriver så känns det som att jag är på väg tillbaka in i den..
nu är klockan kvart i 1 och jag är inte ett dugg trött, igår somnade jag vid 3 tiden. så aa?

det lär bli lika sent ikväll..
nu ska jag borsta tänderna & fixa mig inför sängen
sen ska jag skriva min önskelista
och plocka fram kläderna jag ska ha på mig imorgon
och sen tillsist krypa ner i sängen och leka med kortleken ett tag.
kul att jag spelar kort med mig själv?
eeeh, aa det var jag som ville köpa ett liv för en femma!

over and out / lowlow


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0