SACO mässan

hej alla fjantar.

idag har jag, louise och janine varit på SACO mässan.
åkte från skolan med kvart över tio bussen och drog en nancy's innan vi åkte vidare till älvsjö.
väl framme knatade vi in och letade upp de ställen vi kände oss intresserade av.
hittade värsta grejen som alla tre verkligen drogs till!
bartenderkurs på mallorca i 3 veckor.
fan vad roligt det hade varit, är verkligen skitsugen på det.
men mamma och pappa var inte lika sugna på det som jag.
men jag ska dit, får väl flirta lite med mormor/morfar samt farmor/farfar :) mihih!

sen vill jag bara tillägga att jag faktiskt varit duktig idag och tagit mig i kragen och gjort morgondagens läxuppgift.
naturkunskapen är som smord och jag är klar. skönt!
sen att jag har rest sen innan, att göra klart än fet jävla uppgift som ligger och drar någonstans i ett hörn det är en annan femma. men sånt är livet ibland. hårt och skuret!!!

snart är det också dags för träning. är sugen men ändå inte, känns inte som något man längtar efter när man vet hur jobbigt det är att bara resa sig ur sängen på mornarna med tanke på träningsvärken sen tisdagsträningen - fys!
men med träning går den bort har jag hört. så jag längtar!!!!


snart är det jul och nyår också! blir som vanligt att umgås med stina. vad hittar man på?

/ en sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0