söndag

MEN.. igår var det lördag och då var jag och stina inne i stan (stockholm för alla er som tror att stan är södertälje) och shoppade! vi fick skjuts in av fredrik som skulle till hockey verkstaden och klockan var då ett, cirkus. vi drog omkring i stan ett himla bra tag vill jag lova och innan vi var hemma var klockan drygt sex. men vi hittade ju i alla fall vad vi ville :)

jag köpte en free-bra, en vanlig bh och en tröja/jacka. väldigt nöjd med mina köp! stina hittade en jättefin klänning till nästa helg, en bh utan band och knästrumpor. ojojoj säger jag bara, nästa helg blir det röj xD mihihi!
och det var då inte allt, vi kände oss jävligt hungriga efter några timmar i stan utan mat så kilade iväg till kungshallen och åt. kina för min del och grillad kycklig för stinas del. kan det bli godare? njaa.. knappast!

senare på kvällen kom ellen hit också. vi ringde hit grabbarna grus som kom och gjorde oss sällskap, drog en sväng upp till F-18 och sladdade lite, haha det var roligt men ellen var rädd xD dunkade och sjöng gjorde vi också!! mihihi, härlig lördag helt enkelt (a)


för er som inte vet vad en free-bra är. se och lär :)

/ sandra

Kommentarer
Postat av: Stina

HAHA jäklars vilken dag! helt galet kul.

Och inte tala om resan vi fick på kvällskvisten med grusen :D det blev endel sköna skratt <3

2008-11-23 @ 22:34:48
Postat av: elina

vadå att jag blev rädd skulle vi ju inte nämna utåt? :p:p

2008-11-25 @ 09:59:11
Postat av: sandra

hahaha ja gud ja! skönaste :D

ellen, du blev inte bara rädd, du blev skitnödig också :D

<3333

2008-11-28 @ 15:06:30
URL: http://odiladi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0